Hartelijk Dank, Vrienden van het Grenslandmuseum!!

Door uw financiële steun konden in dit jaar diverse verbeteringen en aankopen gerealiseerd worden.

• 10 grote expositiepanelen. Deze stonden al jaren op het verlanglijstje van de werkgroep expositie.
  • In de nieuwe expositieruimte en de ontvangstruimte zijn ophangrails aangebracht. Het is nu eenvoudiger nieuwe tentoonstellingen in te richten. Bovendien ziet een expositie er professioneler uit.
  • De aankoop van een laptop maakt het mogelijk om in de komende jaren de gehele collectie digitaal te registeren. Twee leden van de werkgroep collectie hebben hiervoor een tweedaagse cursus gevolgd in Arnhem. Het is de bedoeling dat deze werkgroep in de komende tijd start met de werkzaamheden. Nieuwe leden van deze werkgroep zijn van harte welkom!!
  • Verder werden aangeschaft: glazen, een koffiezetapparaat en de materialen voor een verrijdbare baliekast. De kast werd door enkele leden van de klusgroep gebouwd!

Foto: Anja Enserink