Corona-protocol voor bezoekers van het Grenslandmuseum

Voor een veilig en verantwoord bezoek aan het museum ten tijde van het corona-virus geldt dit protocol.

Het volgt de richtlijnen van de Museumvereniging en de regels van het RIVM.

1. In het museum mogen maximaal 8 bezoekers tegelijk binnen zijn. Is dit aantal bereikt, dan zullen de volgende bezoekers moeten wachten.
  2. Er vinden geen rondleidingen plaats.
  3. In het museum wordt 1,5m afstand gehouden. Bezoekers letten goed op elkaar, geven elkaar de ruimte.
  4. In het museum volgt de bezoeker een vaste looproute. Deze wordt aangegeven d.m.v. pijlen.
  5. Bij binnenkomst wordt door de vrijwilliger gevraagd of de bezoeker gezond is. (hoesten, niezen, koorts) Vervolgens ontsmet bezoeker de handen en noteert zijn/haar naam, adres, telnr. en e-mailadres in het register.
  6. De bezoeker raakt geen voorwerpen of glasoppervlak aan. De contactoppervlakken worden regelmatig gedesinfecteerd.