Steun het Grenslandmuseum, juist nu!

Dinxperlo – 2020 had een topjaar moeten zijn voor het Grenslandmuseum. In verband met 75 jaar vrijheid was er een mooi programma neergezet in de hele Achterhoek: Samen Vrijheid Vieren. Vooral de tentoonstelling in het Grenslandmuseum ‘Sporen van de Vrijheid’, beloofde veel extra bezoekers te trekken. Toen kwam echter Covid-19 en moest het museum sluiten.

De verwachte bezoekersaantallen zullen dit jaar bij lange na niet gerealiseerd worden. Daarnaast zijn veel rondleidingen afgezegd, kunnen er geen activiteiten plaatsvinden in het museum. Het Grenslandmuseum loopt veel inkomsten mis, onder meer doordat er geen toeristen zijn.

Het is fijn dat wij in deze moeilijke tijd ons gedragen weten door een groot aantal Vrienden van het Grenslandmuseum. Juist nu hebben wij de financiële steun van onze leden hard nodig. Om het Grenslandmuseum (financieel) een hart onder de riem te steken, willen wij u vragen om ook Vriend te worden van het museum. Extra steun van nieuwe leden helpt ons om, zodra het kan, onze plannen te realiseren. Plannen voor de verdere ontwikkeling van het museum, waarbij het begrip ‘Vrijheid’ nu een extra betekenis heeft gekregen.

Vanaf € 25,00 per jaar heeft u al een vriendenlidmaatschap.
Ook als bedrijf kunt u natuurlijk het museum steunen door Vriend te worden.
Op onze website kunt u het aanmeldingsformulier downloaden.

Als Vriend heeft u onbeperkt gratis toegang tot het museum en ontvangt  u onze digitale nieuwsbrief, dus we hopen u te kunnen ontvangen als het museum weer is geopend.

Donaties zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Heeft u vragen, dan kun u bellen op 06-57728570 of mailen naar info@grenslandmuseum.nl. Het museum kan uw steun erg goed gebruiken!